Abstinens?

Får bli ett nytt inlägg nu, har fått bloggabstinens nu efter dagar av frånvaro, vilket jag också var imorse. Frånvarnade alltså, jag var helt 100 på att vi inte skulle ha engelska i morse.
Eller så ville jag bara vara hundra.Skit samma, jag och Emma stannade hemma och sov istället. Skoldagen blev lite kortare och var väl helt ok. Kul att träffa vissa kompisar igen. Naturkunskaps läraren kom med glädjande besked om mitt prov och inlämning. Natur har alltid vart mitt ämne!
Har tvättat lite kläder jag fick låna av min ängel Helena, eftersom jag hade glömt ombyte till stallet, smart elr vad? Åkte dit efter skolan, bussjäveln stannade inte vid min hållplats som tur var gjorde han en tvärnit så jag bara behövde gå på vägen en liten bit. Körde M&L. M fick gå ihop med Pelle Ploppis. Damp gånger två, tänk om han enbart skulle koncentrera sig på att försöka ta sig framåt hela tiden då skulle Kajsa få åka. L gick jätte bra, mötte ridhästarna inga problem alls för superman. Btw har min pappa blivit proffs på att rycka skor, tog bara 10 min att ta Ls framskor idag, duktig papps.
Har lovat mig själv att sova tidigt idag, ser mörkt ut borde gå och duscha nu ifall det ska bli hyfsat i tid.
kramis
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0