Aprilapril

Blev grundlurade av spanska läraren förut, då han sa att öl på spanska skulle byta namn för det fanns en liten y som hette det. Det nya namnet var lirba, som baklänges blir abril som betyder april. Dagens aprilskämt. Tidningen hade försökt sig på ett också men dom var riktigt dåliga.
Har haft utvecklinssamtal idag, gick bra ligger bra med i alla ämnen utom musik. Läraren vet ju inte ens vad jag heter efter mer än en termin så jag orkar inte bry mig, har ju G iaf.
Pappa följde med till stallet efter utvecklingsamtalet. Han kom på idén att han skulle med ut och köra så han fick ta Limerick som egentligen skulle haft vila idag. Gick jättebra och pappa fick en väldig fart på honom, gasade förbi mig och Muzze på rakbanan. kunde ju då se hur han sprang från sidan, vilket kändes bra. Tror jag har tagit rätt beslut!
ska packa i ordning och duscha nu. Imorgon åker klassen till stockholm, besök på riksdagen och dramaten, lite fritid hinns också med. Troligtvis inget bloggande imorgon, håll ut tills på fredag.
Puss
/ - kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0