Blodet droppar.

Mina fingertoppar känns lite möra. Blev ett antal blodprov i fingrarna idag på naturkunskapen. Emma & Jag skulle göra en undersökning om blodsocker, & ibland är vi lite för smarta för oss själva! 
Har inte vart i stallet idag, möten & skola hela eftermiddagen. Kan ju säga att det varit lite drygt, särskilt på mötena då fick jag för första gången se Helenas mamma förbannad tror jag. Massa bråk, folk bara klagar och gör inget själva, bajs på dom! Jag hade iaf fixat tre sponsorer så flera pluspoäng till mig.
Pappa & jag har fixat ATG konto så nu kan vi se loppen live och även eftersända lopp. Perfekt eftersom man inte hinner åka på alla lopp pappas hästar gör. Eyeshadow var med i Göteborg idag och slutade 2:a efter en ryslig avslutning, ska titta på det snart :)
Nu ropar mamma att det är middag, vi ska äta pannkakor och soppa. Hur ofta händer det i min familj? En gång vart femte år kanske så nu ska jag passa på ;)
Idag hamnar dagen på lite mer ljusgrått på färgskalan.
puss.
/ - Kajsa





Ibland blir det fel och det gör mig besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0