Blodssystrar

Blodssytarar, now and forever.



Ja vet det låter farligt, det är det också särskilt om ena personen har typ aids elr någon annan livsfarlig och smittsam sjukdom. Vad jag vet så har inte Emma Persson det. Idag blev vi blodssysystrar. Japp på naturkuskapen, efter att vi proppat i oss massa godis och fått en sockerkick.
   Som jag skrev igår höll vi ju på med ett litet expriment och då kläcker jag den smarta iden om blodssytrar. super enkelt för er som vill prova, var bara helt säkra att ni är friska. Stick bara ett litet hål i fingret på varandra och blanda blodet med varandra. Observera det måste vara samma finger. Kan låta lite äckligt men lite får man ju offra sig.

Nu på våren börjar hingstarna bli galna, inte bara de fyrbenta utan även de tvåbenta. Jag vet en perosn som just nu har fullt upp från alla håll och kanter HAHAHA jag kan inte sluta skratta.

Fullt upp med ponnyträning på eftermiddagen. Limerick fick prova sulky för första gången, den är fortfarande hel så det gick bra. Muzzetussen och jag tog en ridtur i kvällsolen, underbart. Galoppträning för hans del, sjukt att galoppträna en häst som jag vill ska sluta galoppa men jag hoppas han håller isär sulk och sadel. Banan imorgon för Limerick, har inga förväntningar vill bara att han ska va snäll i transporten.

På färgskalan blir dagen gul, bara för den har vart helt okej, många skratt och bäst väder.
puss.
/ - Kajsa




Det kallas tvivel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0