En helt vanlig (tis)dag.

En helt vanlig dag skulle man kunna kalla detta. Min pappa hemmafixarn var i farten förut och lagade dörren till mitt rum, äntligen. Hur länge har den stått så där egentligen? Typ fyra år kanske, jag har ju haft en dörr men själva handtaget och låsningen har varit trasigt sen hm ja råkade få dörren att gå i baklås. Klantigt, ja vet men nu har jag fått nytt + en nyckel till som kan va bra att använda om man har besök :D
Det var nog dagens mest händelserika sak skulle jag tro.
Lämnade in svenska uppsatsten förut, kände mig inte nöjd direkt, självkritisk I know. Läraren lovade att läsa min först och ge mig ett omdöme på torsdag, här snackar vi om att vara favoritelev ;)
På tisdag nästa vecka försvinner Limpans kulor haha stackarn men så går det när man inte sköter sig. Jag får ta ledigt halva dagen, lärarna kommer nog gilla mitt skäl kastrering av ponny. Skit i samma, mina pojkar går före skolan.
Snart blir det läggdags för mig som är ständigt trött nuförtiden. Börjar elva imorgon, I like it very much!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0