Långfredag.

Seg imorse, drog mig till halv elva, vilket inte händer alltför ofta. Åkte ner till travet vid tolv och började samla in startavgifter för ponnyloppet med Helena. Blev sedan kvar där hela dagen och kollade på fina lopp och hästar, flera svenska rekord så tävlingarna höll hög klass!
Blev själv väldigt sugen på att tävla, men det får vänta tills i maj då Muzzeraket beräknas årsdebutera. Fick ju massage igår och ska få en gång till innan debuten så han kommer nog förhoppningsvis vara rätt så fin.
Pappa och jag åkte upp till hästarna förut och gjorde iordning. Han har förresten sagt att vi ska köpa en lackerad hjälm till mig!!!!!! Äntligen, jag har fått tjata men det gav ju resultat.
Ikväll blir det lungan, orkar inte dra iväg någonstans.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0