Lovely Stockholms weekend.

I´m back från en helt galet kul helg i huvudstaden. Anlände på fredagskvällen och hade cirka 50m från stationen till hotellet, som för övrigt hade världens fönster in till badrummet. Kan man ju fundera på varför, show?
Käkade lite middag på hotellets lyxresturang. På lördag blev det shopping för hela slanten. Fick med mig hyfsat mycket med mig hem bla. en jeansjacka, fast jag har ändå pengar kvar måste vart rik innan jag åkte.
Lördagkväll var vi på Walmanns och såg deras 80-tals show. Så jäkla kul, speciellt eftersom det var en värmlänning med. Jag & Helena var väl yngst på hela stället som för övrigt hade 20års gräns, de ni! Haha där hade man lätt fått tag på ett ragg om man vill en ngn som är mellan 5-10 år äldre ;)
Söndagen bjöd på mer shopping, inget för min del men Ann-Catrin slog till på två par brallor på samma dag.
Sedan gick tåget hem till soliga karlsta vid halv fyra. En hel del kändisar hemifrån sågs på tåget och även på stan.
Får tacka bästa Helena, Ann-Catrin och mammi för en superhelg, som numera kommer bli tradition!
/ - Kajsa ♥

Bilden får symbolisera hela helgen, som bjöd på massor av skratt!

Kommentarer
Postat av: Helena

BÄST!<3

2009-04-20 @ 21:46:11
URL: http://ihuvudetpahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0