Majken

MIn svenska är klar!!!!!! elr nästan klar. Bara källförteckning som ska dit och det ska jag fixa i skolan imorgon. Känner mig duktig, även om det gick trögt i slutet på diskussionen men men de blir nog bra.
Jag & Emma "gjorde barn" på NK idag. Vi skulle blanda arvsanlag från båda, typ blåögd elr brunhårig etc. Reslutatet blev Majken, en riktigt snygg brutta ;)
Träning för båda ponnyerna idag. Limerick hade åkt på däng igår så hans ena frambenen var väl inte sådär jätte fint men han hade inte ont och sprang på normalt. Väntar på tid för kastrering nu, vill inte vänta längre nu.
Muzzetusse och jag tog en kvällstur. Omottiverad till max var den gamla gubben, men ju mer han fick springa dessto piggare blev han så till slut gick det fort. Hoppas på skor nu någon dag så han kan få åtminstone två jobb innnan start.
Snart blir det en dusch för min del och sen väntar sängen. Btw. msn funkar på datorn igen så är det bara att adda [email protected]
puss.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0