Neggot is back!

Riktigt dåligt bloggande nu ett par dagar, har haft fullt upp med hästarna och plugg + att jag har haft neggodagar den är veckan. Den negativa trenden håller i sig, imorse vakande jag med en vagel i ögat det gör skit ont. Hälsenan svullen efter gårdagens hästjakt i ytterst olämpliga skor. Naturkunskaps prov och samhällskompletering imorgon. Mitt liv suger med andra ord.
Lite positvit finns det ändå att lyfta fram, jag är grym på att planera. Ta bara denna onsdag. Jag är i skolan, åker till stallet, kör muzze och hinner med 18,20 bussen hem, jag ser på travet live från valla och efter det tar jag cykeln ner till färjestad och ser sista perioden i hockeyn, folk brukar ju se hela matcherna med inte jag. Problemet är väl bara att pluggandet inte hinns med men kvällen är ju ung. En annan positiv sak är att imorgon är det lov, Limerick & Jidde var superfina att köra i måndags och stockholms weekend närmar sig!
Pebbly startar på solvalla ikväll, titta på tv4 sport live nu! Lopp 8 är hon med i, ni som inte har den kanalen kan kolla in stjärnan på tv4+ 21.30!

pussar ♥
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0