Onsdag.

God Morgon! Jag tror det har hänt något konstigt. Min mamma har vart med i stallet tre dagar i rad! Helt sjukt egentligen, så många dar har hon nog inte vart med sammanlagt på de fyra år jag har haft Muzze. Haha nejdå nu låter det som hon är värsta anti, det är hon verkligen inte. Det är bara lite ovanligt att hon är med. Hon borstade tillochmed M & L själv i måndags när jag låg hemma för döden. Go mammi.
ska snart gå och göra mig iordning för en lång dag, för det kommer det bli. ska åka upp till stallet senare, mocka och fixa iordning saker till fortkörningen på banan. ska klippa mig sen vid fyra, väldigt behövande.Sen åker pappa och jag och hämtar hästarna. Isabelle ska ju köra Muzze, känns bra för hon är duktigt och vet inte vilka hyss han brukar ha för sig så då är hon inte rädd i förväg  iaf ;) Muzze kommer ha så fin balans, barfota fram och broddskor bak. Jag vet han måste skos snarast. Någon gång i kväll kommer jag vara hemma igen. då väntar min lovely engelska bok på att bli läst, jippie har något att se fram emot.
puss , ha en bra dag.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0