Resfeber?

Halojsan, jag tror jag har fått resfeber. Herregud ska ju bara vara borta över helgen, men hur ska man veta vad man ska ta med sig? Jag vet ju lixom inte vad jag vill ha på mig på söndag till exempel. Kan ju inte gärna ta med mig hela garderoben. Måste fixa det snart, för imorgon kommer jag ha fullt upp. Båda hästarna ska köras innan tåget går vid halv fem.
Har tagit det lite chill idag. Petter & jag cyklade ner till affären förut och hälsade på mamma. Köpte skor till Muzze när vi var där nere på färjestad också. Har även vart tagit hand om M&L.
Igår var vi ju nere på banan och det gick ju super tills vi skulle hem för då ville inte L vara duktig längre. så det lilla monstret hoppade över bommen med frambenen. PANIK, tur att man har en cool pappa som fixar det mesta. Han skadade sig inte ( tack Gud pluspoäng till dej) Muzze höll sig lugn, men fattade nog inte riktigt vad lillbrosan höll på med.
Jag fick ta mig en härlig tur i transporten hem igår igen, börjar vänja mig nu. Men på banan gick det iaf superduper bra. L gnäggade typ inget efter någon annan vilket är skönt. Sprang på jätte bra och hängde på Muzze, så nu vet jag att han klarar kvalet :D Tack igen till Isabelle som körde Muzze åt mig, guld värd den tjejen. Vi pratade även lite minnen när vi körde, så det blev många skratt.
Just det kom på att jag klippte mitt äckliga hår igår också. Ska spara ut det nu till sommaren, kan bli bra om jag har tur annars blir det snaggen igen ;)
Nu kommer inläggen skrika med sin frånvaro hela helgen, kanske kan bli ett snabbis inlägg imorgon om ni har tur!
Annars får ni ha en bra helg, min kommer nog bli liiiiite bättre ändå ;)
pussar♥
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0