Skrivsalen

Sitter i skolans skrivsal och har kört fast med min svenska uppsats. Då får man passa på att utnyttja tiden på bästa möjliga sätt ;)
FBK tog SM-guld igår! Guldbilder kommer senare när jag kommit hem. Party på torget klockan fem, hinner inte  vara där, lite synd ´för jag tror det kommer bli drag! Hahah smart som jag är åkte jag ner till íshallen och såg sista perioden och guldfesten.
Ska försöka hinna köra en sväng med lilleman innnan Sara kommer och masserar.
Pebblan blev tvåa igår, lite kuskmiss men hon var superfin och avslutade rysligt fort när hon väl fick lucka.
Okej nu ska jag ta mig i kragen och försöka få något gjort.
Hörs ikväll.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0