Slapp & Solig dag.

Lång, härlig och välförtjänt sovmorgon i morse. Slappade hela förmiddagen tills m, p och jag skulle åka till hästarna. Poker hade repat sig efter gårdagens sjukdom, skönt för våra ponnysar behöver någon som ser efter dom. Muzze och jag tog ridtur medans mamma & pappa tog en promenad. Mystur blev det, han fick lunka på bakom m & p, vilket gjorde att han inte bråkade, toppen. Riktigt fint väder var det och det är alltid skönt.
Känner nu att jag börjar bli förkyld, alla de härliga symptomen med halsont, snor som bara rinner och huvudvärk. Jippie, jag har inte tid eller vill vara sjuk på lovet. Pusskalaset med Albin igår fick konsekvenser, barnbaciller är inte att leka med!
Nu ska jag gå och vara lite social med resten av familjen.
puss'
/ - Kajsa





vill ha dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0