Söndag.

Jag pluggar, det går hyffsat okej ändå får jag lov att säga. svenska uppsats som ska lämnas in alldeles för snart.
Har jobbat idag, städat i en av pappas lokaler där det numera är kontor. det betyder mera pengar till mig :D
Tove följde med mig till M&L sen. L hade varit i fight med J och haltade när vi tog in honom, lite svullen i en bakbenet men ingen större fara. Frambenen var också lite skadade. Två sår, varav ett riktigt äckligt. För övrigt njuter han av de sista dagarna som riktg man!
Kom just precis nu på att engelskan är inställd imorgon, på riktigt den här gången. Välbehövlig sovmorgon för mig, som inte sovit så bra inatt. Nej nu ska jag fortsätta med svenskan.
kram ♥
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0