Thinking.....

Hejsan alla friska personer. Jag är sjuk idag med, men det börjar bli bättre. Tummen upp för det.
Har sovit väldigt dåligt i natt och kunde inte somna igår kväll. Så då låg jag där i min gosiga säng och funderade lite. Som vanligt fick jag värsta ångesten och tyckte lite synd om mig själv ;) kom på att jag har väldigt bra kompisar, men ibland finns det saker som jag inte ens kan tala om för de bästa. Just de där sakerna låg jag och tänkte lite på igår.

Lite ändrade planer för fortkörningen på banan imorgon för Helena skulle tydligen inte med så jag tar med Muzze ner så ska min räddare i nöden, Isabelle, köra honom. Hoppas på att det går fint, mina ponnyer har ju vissa tendenser till att krångla till det lite för sig. Jag vill verkligen få en bra säsong iår, hoppas hästarna också vill det! Går det ruttet för mig så kan jag ju alltid trösta mig med pappas storas framgångar.
Ska ta och skriva lite på svenska uppsatsen, sen kommer jag få tillbringa ll min lediga tid med att försöka hinna läsa ut en engelska bok. Lov kallades det va?

/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0