Nu ryker dom!

Nu är det bestämt. Limerick kommer förhoppningsvis någon gång under nästa vecka bli av med sin käraste kroppsdel. Hoppade över bommen idag igen, suck. på väg ner till banan. Gick lättare att få ner honom den här gången. Men det funkar ju inte längre. Känns som ett bra beslut, för nu är både jag & pappa överens om att det blir bäst så. Negativt är ju att han blir lite sen i matchningen mot hösten men men det är ingen idé att prova mer han har fått sina chanser nu.
På banan får jag väl säga att det gick bra, tidsmässigt klara han kvalet om två veckor men det går ju inte eftersom han ska kastreras.

Resturang med släkten på kvällen. Lite mysigt sådär. Farmor och farfar har vart gifta i 50 år. Herregud helt sjukt ju. Farmor va väldigt ung när de gifte sig. Massa mat blev det, så jag känner mig lite sådär halvt spyfärdig. Rena rama vinsten att träffa dem för jag, tove och petter fick 250 kr var av dem.Klirrar gött i kassan som va lite tom efter förra helgen;)

Är väldigt trött , borde nog lägga mig snart känns det som innan jag somnar stående.
/ - Kajsa

Dagens outfit; svarta jeans zoul, t-shirt zoul & jeansjacka sunshine.





Samma sak varje gång,
du fattar inte hur ont det gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0