5/8

Varning för galen katt som nyss satte klon i min stortå, pain. Fast det hjälpte lite med ett plåster ;)
Har vart riktigt varmt idag (kors i taket) Hoppas det håller i sig bara för imorgon har jag & E badplaner.
Hästarna har fått största delen av dagen, körde båda två. L kunde tydligen springa idag så jag är nöjd, men jag tror minsann att jag måste bli strängare mot honom, inte alltför lätt....
M fick lunka två vändor på skogsslingan, vi träffa en orm uuhhh. Har lite beslutsångest vad gällande Mr M, massa bra lopp på vettigt avstånd. Vet inte vart jag ska åka och hur mycket han egentligen ska starta, får ta en diskussion med chafören imorn.
Jag & T såg en film efter våran delikata middag som bestod av kyckling wrap. Filmen vi såg var Rallybrudar som gick på någon canal +, riktigt kul faktiskt.
Städade kaninburen förut, kom en mygginvasion och det kliar rejält nu kan jag lova. Tur att man har lite supersalva från Grekland att smörja in betten i....
take care.
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0