Glass i stora lass.

Är så grymt sugen på glass, vet inte varför men jag måste ha! Och jag råkar veta att det står ett helt paket glass i vårat kylskåp, mmmmmmmm snart bliir det en hel skål.
Åkte ner till mamma i affären för att hämta mina block som hon hade beställt. Fick ju cykla lite på min nya skönhet också, rulllar riktigt bra! Eftersom vissa (hmm) inte verkar vara läskunniga fick jag installera de nya telefonerna i affären, är man teknisk så är man.
Tog bussen till stallet sen, power walkade från bussen. skönt att slippa tänka på allt ett tag. Körde M&L. M var riktigt pigg och fin, vill starta nu med honom! L va också bra, gasade på lite på rakbanan och han kan springa bara han vill. Får bli banan till veckan med honom eftersom vi inte har någon bil med dragkrok hemma.
Duschen väntar nu känner mig hel skabb, inte kul.
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0