kval eller inte?

Beslutsångest suger verkligen! Vet inte om jag ska anmäla L till kval nästa lördag eller om jag ska vänta. Körde fort idag med pappa och Muzze, visst han springer ju tiden enkelt men magkänslan är inte riktigt rätt ändå. Det känns ändå som att han skulle gå framåt med ett kval, bara att få vara med och känna på det här med tävling skulle nog vara bra för lilla Flurry och hans nerver. Anmälan är på måndag så jag har ju ett par dagar på mig att tänka. Hörde att pappa yrade om problem med skjutsen (som vanligt nu förtiden) Det får lösa sig ändå!
Vill ju även anmäla Muzze till romme som är nästa fredag, har kollat proppen ordentligt och det skulle passa perfekt för honom! problemet är även här skjuts, synd att inte syrran kan köra hästkärra än.
 Nu blir det tv-kväll och ladda inför v75 imorgon. Då ska jag beställa en lackad hjälm också, ÄNTLIGEN. Kommer svida rejält i plånboken, för jag ska betala hälften. Men jag skiter i det för de är sååååå snygga!
ha det bäst.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0