Lägg ner coop nära!

Idag har jag verkligen inte gjort någonting känns det som. Vaknade sent, glodde på film fram till lunch. Lagade lite mat, som inte var speciellt god. Åkte iväg till coop för att köpa en väldigt god sås, som kan ätas direkt utan att tillagas, snabbt coh enkelt. Men självklart har ju inte skitaffären den såsen, uuhh vad arg jag var. Kände ju typ redan smaken i mun, kom hem med en annan värdelös sås, blääääää!
Åkte till stallet, gick från bussen. Fick sjukt ont i magen och höll på att spy, inte kul.
sen jag kom hem har jag luggit i min säng med datorn framför mig, varvade lite med tv:n förut också. Känns lite bättre nu faktiskt, bra det för imorgon ska det köras fort med L&M!
rätt värdelöst inlägg men nu vet ni iaf att jag lever!
/  - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0