M är på G!

Frustrerande är det rätta ordet. Fortkörning med Muzze, som kändes kanoners! Anmälan till Romme börjar snart, det är sura är ju att pappa ska bort på någon töntig träningsmatch mellan FBK-Frölunda och inte kan åka med. Skit! Han är ju i form nu, men det är ingen idé att bråka (med tanke på beställning av hjälmen) haha så jag får väl tänka på den när jag blir förbannad då.
annars kan man väl säga att jag har sovit/slappat bort hela dagen, orkar inte ta tag i något. Känner mig lite sliten efter igår. Sen börjar ju det bli dags att vända rätt på dygnet också nu innan skolan börjat, läggdags innan halv elva idag då, yeah right!
maten väntar, har inte ätit sen frukost så det kanske är på tiden.
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0