Monday

Har kommit hem från skolan och så nu. Inte ofta det händer att jag kan åka direkt hem faktiskt. Men eftersom att jag åkte upp och fixade ordning stallet i morse så är jag ledig nu.
Muzze var totalt oinspirerad förut, intervaller körde jag. Det gick inte så bra direkt men han trava iaf och det känns som huvudsaken. Farten kommer när han fattar att det är allvar, vilket han inte tycker det här hemma på rakbanan.
Hade bara två lektioner i skolan, idrott och sen spanska, fick ju självklart sämsta spanskatiderna. Fast jag slutar halv ett på fredag, det är ju skönt.
Snart ska jag åka iväg på styrelsemöte för ponnyklubben, känns som det kan bli en fight :S
ha det bra så länge!
/ -Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0