Nervös redan idag, ser inte ljust ut!

Jag hatar att vara nervös! Anmälde Flurry till kvalet på lördag, hjälp mig gud snälla. Jag lär väl hinna få ett par nervösa sammanbrott eftersom det är fem dagar kvar till lördag!  Lite chansing känns det som, ska ner och testa lite på banan imorgon. Lyckades få spår fyra också, snävt att vända och det vet jag inte om L vill vara med på, tur att han inte är så stor iaf. 
 Har vart nere i stan en stund idag, hittade inget. Letade present till Helena men fann inte den perfekta så jag får klura lite på det tills på onsdag.

I morse ringde stenålders mobilen, dolt nummer, spännande. Då vare tandläkaren som ringde om tid; " Kan du komma imorgon?" Nej tyvärr vanliga människor (iaf jag)  bruka ha planer för nästkommande dag, fick en tid på onsdag iaf. Det är väl det vanliga " Åh vad fina tänder du har och vad bra du borstar, men du måste använda tandtråd"  Men det är bäst att gå dit medans det är gratis ;)
 Syster var med till stallet förur, hon red Muzze. Smart av mig att skicka upp henne så att jag själv slipper så ihjäl mig om han skulle busa. Det gick dock bra, lite sakta kanske.
nu ska jag väl vara lite social med familjen innan jag lägger mig ( måste vända rätt dynget)
PÖSSS
/ - Kajsa

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, ja det var riktigt gött får ja lov&säga :D

Ah, men det kan bli jämt litte farligt dyrt när man är i stan varje dag också! Fat vi är ju så duktiga på att hålla igen så :P

2009-08-18 @ 21:27:34
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: emma

haha okej förstod det :) nej håller med, det är väl inte direkt det lättaste alla gånger!

2009-08-18 @ 22:05:01
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0