Night with E.

Kvällen blev väl inte riktigt som planerat direkt. Mamma & pappa hann inte va hemma i två timmar innan vi var ovänner, just nu orkar jag bara inte med dom. Fattar nada helt enkelt.
Så därför tog jag & E en "liten" spontan cykeltur. Vi skulle egentligen suttit på våran parkbänk men eftersom det kryllar av mygg som måste älska mig gick det inte att sitta där utan att bli sönderbiten. Alltså vi cyklade runt lite överallt & pratade om allt möjligt ( som vanligt ). Nu är jag precis hemkommen och har dragit på pyamasen (långbyxor&långärmat ska det vara) Känns som att det kan vara dags att sova nu, fast jag måste nog se lite webtv först :P
gonatt allihopa.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0