Nu är det fredagsmys!

Det är vad som sker ikväll. Hade lite andra erbjudanden förut, men nej jag känner bara för att vara hemma och äta mitt godis! Lång dag och jag är trött, vet inte riktigt vad jag vill och hur det kommer bli. Nåt måste göras iaf, det är en sak som är säkert.
Slutade tidigare idag, eftersom vissa lurade min favvis stickan på matten. Så illa tycker jag. Åkte till stallet, red Muzze och körde Limen. M var snäll! Jag överlevde utan komplikationer, fast han såsade på första delen av skogsbanan för att sedan rusa tillbaka hem. L var fin som vanligt nuförtiden, rätt mkt spring i benen. Inte så konstigt eftersom att veckan har varit lugn för hans del. När jag var ute med L ringde mobilen (som så många andra gånger idag) Det var iaf från travshopen och min LACKADE HJÄLM hade kommit. Perfekt timing för nu kan jag ha den på söndag :D
Värt att tillägga är att min nya racercykel fungerade bra, lite rostig kedja och för hög sadel men det är lätt att ordna till. Nu är den gömd i skogen med ett fett lås fastsatt i hjulet, ramen och ett träd. HAHA nu ni molkomstjuvar kan ni ju försöka hitta och ta min lila skönthet!
Hungrig är jag också, men enligt säkra källor är maten snart klar.
ha det bra ikväll.
/ - Kajsa



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0