Ny cykel.

Idag har jag fått en ny cykel, välbehövligt! Hade faktiskt tänkt bjussa på en bild på den nya skönheten, men kameran ville inte vara med och nu är det alldeles för mörkt. Den är riktigt snygg, silvergrå dammodell med treväxlar, passar perfekt till mig. Problemet är bara vad den ska kallas, förslag?
Åkte till stallet sen, boysen mådde bra. Blev bara lite snabbt idag eftersom ingen skulle köras. Gick in och hade lite kvalitets tid med Helena sen, haha och nu sitter vi här och har stora problem med vad vi ska ha på oss imorgon då vi drar till LISEBERG!
Pappa hörde på nyheterna i morse att myggen är aggressiva, jodå det har jag märkt av. Så fort man går utan för dörren får man ju fem nya härligt kliande myggbett!
Duschen blir det snart, sen lite webtv innan jag somnar.
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0