seg söndag

Idag har det inte ett dugg här hemma. Jag sov bort halva dagen, skönt + att jag var värd det efter att ha gått upp 06.15 i lördags! Sen har datorn fått jobba hårt i stort sett hela dan. Åkte upp till hästarna förut, pappa följde med så det gick fort att få allt klart.
Imorgon är det skola igen. Ska åka upp och köra intervaller med Muzze innan den börjar 12.20. kan va gött ha det klart eftersom att det troligtvis är styrelsemöte på kvällen sen. Måste ju gå upp tidigt så det blir kudden tidigt ikväll. Just det anmälde Muzze förut, nästa helg blir det gasen i bött (hoppas jag iaf)
lite fix och trix blir det nu innan jag ska sleepa.
kramar.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0