Shopaholic!

Tur att man jobbade stenhårt halva sommaren så att man har råd att finansiera alla höstens köp. Mammi mötte upp på stan efter skolan. Hittade massor som jag ville ha och även då köpte.
Jag har i hela mitt 17 åriga liv velat ha en pikétröja men aldrig riktigt hittat någon snygg som sitter perfekt, antingen så är de lagom långa men då för stora i övrigt eller tvärtom. Men idag så bara hittade jag en, haha sådär som i en film ni vet när det blir värsta spotlighten över själva grejen. Okej riktigt så dramatiskt var det väl inte men jag hittade en som satt super bra på peak förut, det gjorde ju heller inget att det var 40% rabatt! Nu återstår det bara att se om jag kommer använda den........
Barnvakt efter stan, jo men det gick väl hyffsat. Lite gråt efter mamma, utspilld saft och yogurt. Rätt så smärtfritt får man väl ändå lov att säga.
Inget stall idag, pappa fixade det. Väntar på att han ska komma hem från broders hockeymatch för att ge en liten rapport.
bara för att jag är generös så får ni lite bilder på mina nya inköpta prylar :)
/ - Kajsa

       
Min nya lovley piké och ett annan tröja från peak, ej svart utan mörkblå. jeanskjol från åhlens, lite vardagsfin sådär!
Fick även med mig en halsduk från monki, en grå stickad tröja från monki, naturvita strumpbyxor (kan man använda det på hösten/vintern?) från åhlens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0