Slut på friheten

Sista dagen på lovet. Känns som att det var igår som vi satt i aulan och hade avslutning. Sommaren har vart så kort men samtidigt lång, haha där fick jag till det. Ändå känns det inte jätte hemskt och jobbigt att komma tillbaka, lite spännade sådär med ny klass, nya lärare och nya ämnen ( som man faktiskt har fått valt själv lite grann) Börjar halv tolv imorgon, lite lagom sådär, antar att det inte blir så länge. 
 
Va ju hos tandläkaren imorse. Gick fort och bra. Mina tänder är ju bara så rena, man kan nästan spegla sig i dom enligt tandläkaren! Fast jag fattar inte riktigt hur dom tänker när dom pratar med en och frågar saker när man ligger där och gapar, lätt att svara lixom.
Körde Muzze förut, som en liten grand finál på lovet. Han var galen och rädd för kossorna.
Nu ska jag duscha och välja ut kläder tills imorgon, annars finns det stor risk att jag inte kommer hinna till bussen imorgon;)
/ - kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0