Trevlig lördag (som är den sista på lovet)

Är hemkommen nu, har hunnit läst lite bloggar och funderar på att sova, ingen dum idé faktiskt. Kvällen har spenderats med fina tjejer, Emma, Ida och Sandriiii.Vi käkade på kebabhouse och gick på bio sen, Sommaren med Göran. Kanske inte världens bästa film men den gav ändå många skratt!
Under dagen har jag vart på travet, V75 på färjestad idag. Många fina hästar och många trevliga personer träffade jag där. Det bästa var nog ändå att jag äntligen beställde min lackerade hjälm, om två till tre veckor kommer den, längtar redan.
Hann med M&L också på något mirakulöst tidstopparvis. L var hur lugn som helst idag, tumme upp! De fick också lite presenter idag, haha nya grimmor och L fick en ny tävlingsförbygel (det börjar ju närma sig).
Nu ska jag bara schasa ut kissekatten och eventuellt läsa några rader i min bok innan jag sover.
natti
/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0