Update

Tänke  ger er en liten update före jag åker. Sitter och äter frukost, bestående av yougurt och frukostwasa. Halv tio kommer Cederinarna och hämtar upp och oss sen är det gasen i bött till Göteborg.
Jag börjar bli lite nervös faktiskt, känns som jag kommer fega ur på alla karuseller, haha.
Petter tjatar som jag vet inte vad; " Vad tror du dom kommer åka" " tror du dom vågar åka allt"? Herregud, vi ska sitta i en bil i typ tre timmar, du kommer ha tid att fråga. Men han blir alltid sådär när vi ska bort.
Nu ska jag fortsätta äta och läsa lite tidning.
Ha en bra dag!
/ - Kajsa



ps. Helena om du hinner läsa det här så tog jag tights och lång t-shirt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0