Confused.

Har nyss avslutat ett very långt samtal, med en ponnymamma. ville kvala tillsammans med mig & L snart. Vet ju inte riktigt om mannen vill springa, måste testa på banan någon dag. Körde ju honom fort tillsammans med jidde förut. Vet inte om jag är nöjd eller inte. Han kan men han skiter i det. travade som en kratta i två intervaller tills jag piskade till honom med spöet lite, då flöt det bättre och gick automatiskt 10sek sanbbare. Skit, vet inte vad jag ska göra med honom. Skulle ju vilja kvala och starta någon gång iår, men är han inte mogen tänker jag inte pressa honom, ett bra beslut som jag tog förut innan jag åkte därifrån.
Muzze fick lata sig idag, han hade lyckats ha sönder sitt nya eksemtäcke. jippie, ingen idé att laga ens. Pappa fick köpa ett nytt förut, byebye med ytterligare 900;- spenderade på Ms eksem. Han kliade sig extremt förut, hade inte ens ro att äta, plutten.
Fick skjuts in till stan av A&H förut. Träffade familjen Carlsson/Myrer där och följde med dom hem. Lekte "drakfängelse" med Alva, sen sminkade hon mig med läppstift (som smakade krita) runt hela munnen.
Imorgon ska jag klippa mig, funderar på att klippa av det igen, hatar verkligen den nuvarande längden. Blir även en liten reuinon med Emma, Sandra & Ida, trevlans.
sovasovasova!
/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0