Onsdag.

Jag är trött, det har knappt gått en vecka i skolan. Måste börja sova tidigt på kvällarna för att orka med mitt hektiska liv ;) Körde Muzze efter skolan, lat och seg så att jag fick spel på honom. Skärper han sig inte på söndag kommer vi bli riktigt dyng sist. Bussen till Molkom idag var rena mardrömmen, folk överallt som luktade konstigt och läste mina sms. Börjar bli lite smått trött på den turen nu...
I skolan idag hade vi första lektionen i textkommunikation, det känns som att det kommer bli veckans höjdpunkt faktiskt, värt att stå ut två år i klassen för att få läsa de kurserna!
imorgon blir det barnvaktning, kan bli skojigt om barnen är snälla. Tänkte dra med mig syster till stan innan också, hon måste vara expertrådgivare om mina kjolar.
take care.
/ - kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0