Nya Örjan?

Väntar på maten som pappa är och hämtar, kebab blir det för min del. Ingen orkar laga mat här hemma.
Det har "gått i ett" för mig hela dagen. Blev väckt av telefonen klockan nio, storebror ringde och ville ha med mig och bada. Hallå det va inte ens fint väder, jag följdde med iaf. Vädret blev ju bättre under dagen fast vattnet var svinkallt men jag doppade mig en gång faktiskt! Trots att Alva tjatade om att jag skulle bada och att det var jätte varmt. 

När jag sedan kom hem vid tre tiden åkte pappa och jag upp till hästarna. Jag skulle köra båda hästarna, men pappa sa att då har ju inte jag något att göra = kan inte jag få köra?
Sagt och gjort, han fick låna Muzze för första gången. Gick överförväntan! Limerick fick ett helstängt huvudlag, som gjorde att han koncentrerade sig mer och med lite press från Muzze gick det super bra i intervallerna.
Nehe nu ska jag äta,lite senare tänkte lägga upp några bilder på de nya kläderna jag köpte igår...
/ -Kajsa


Boys,boys,boys                                                                   Pappa tyckte han va så lik Örjan Kihlström
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0