Välbehövlig snaggning.

Händelserik dag måste jag säga. Stallet först på förmiddagen med syster. Gjorde bara iordning snabbt. L krånglade när jag skulle göra rent föttera på honom, jobbigt. Men är han ändå så söt och charmig, plus att det är bra för mig att få kämpa lite med något ;)
Skyndade hemåt och hann bara byta kläder och fräscha upp mig lite innan jag tog cykeln ner till stan, på en rekordtid ;15min! Hade klipptid, syns inte så stor skillnad men det känns desto mer. Sparar ut det nu ett tag till, innan det troligtvis åker av igen.
Efter frissan träffade jag Emma, och vi mötte Sandra&Ida senare. Vi tog en fika och kollade runt på stan lite innan det var dax att åka hem och fixa middag. Mamma & pappa åkte ju bort i morse, fråga mig inte vart. Bilen hade gått sönder när de var framme, HAHA så går det när man åker ifrån sina barn! Han ser allt däruppe.
Nu ska jag fixa mig iordning för kvällen och kanske dra på en movie.....
 ♥
/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0