Vill ha!

Hejsan svejsan. Sitter nyduschad i sängen, välbeövligt för mitt hår kan jag lova att den duschen var. Jag och syster har kollat runt på kläder på lite olika sidor. Det är så mycket fint jag vill ha nu till hösten! Känns som att tisdagarnas långa håltimme kommer bli extremt farlig, då gäller det att hålla i pengarna. Idag gick jag & emma och kollade runt lite affärer, hittade tre fina kjolar. Men vem har användning för det? Inte jag iaf, därför ska jag tänka lite innan jag bestämmer mig för vilken jag verkligen vill ha.
Skolan började på allvar idag, fick till och med läxa i matten, som kommer bli rent ut sagt skit svår i år, blä. Sen fjäskade jag lite för vaktmästaren så att jag fick byta bort mitt gamla neräcklade underskåp mot ett städat och fräscht mittenskåp, gött mos att slippa få ryggskott varje gång man ska hämta böcker.
Körde L en tur efter skolan, mest för att han skulle få röra lite på sig. Det gick fint och han var superpigg, fick nog lite extra power efter kvalet, härligt att känna. M startar ju på söndag, kvinnligt sällskap i transporten kommer han få, i form av Raiba som han ska åka med.
nu ska jag sova så att jag orkar med allt tjöt imorgon, eftersom att vissa av mina nya classmates har vissa problem med att hålla käften.
natti
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0