Virus på ingång?

Min dator har blivit seg, jag befarar virus :S Låter skrämmande..... Nejdå så illa är det nog inte, bara lite lätt överansträngd kanske.
Igår var jag & Muzzetussen på Mantorp, gick väl sådär. Först utan pengar på dålig tid, men inte hästens fel då vissa körde rent ut sagt kasst och domarna hade väldigt hög tolerans på allt. Ringer Sara imorgon, massage innan färjestad kommer sitta fint. Sen är det bara att gasa igen. Hjälmen blev superbra, kände mig så snygg.

Här är lite annat jag hunnit med under dagen:
♦ Haft biologi på älvkullegymnasiet.
♦ Bytt biologigrupp till en helt okänd..
♦ Sprungit runt halva stan och letat orienteringskontroller.
♦ Blivit förbannad x2 (vissa borde fundera lite på hur de egentligen beter sig)
♦ Kört Limerick, som har en dålig fotsing utan sko

Trevlig dag? Nej jag har vart med om bättre.
Nu ska jag snart sova så jag orkar upp och inte är så sur imorgon!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0