Bad

Usch vad dålig jag är på att blogga nu förtiden, har så mycket annat intressant för mig så det hinns inte med helt enkelt. Geografiprovet i torsdags gick sämst, Gud hade inte lyssnat på mig tror jag för alla frågor var svåra sen fick jag hjärnsläpp och gick därifrån istället.
Alla mina julklappar är färdig köpta också, jag och mamma var på stan igår så då fixade jag de som var kvar. Skönt för då har jag en sak mindre att tänka på.
Idag har jag sovit bort halva dagen sen åkte jag till stallet och tog en träningsrunda med Limerick. Tung backträning blev det, lite svårt att köra just nu när det är fruset i marken. När vi kom in hände det en liten olycka om man säger så.....
En vecka kvar i skolan, det klarar jag nog förhoppningsvis. Tre prov är kvar innan det är LOV!
Under lovet ska hästarna flytta, vi flyttar tillbaka till Färjestad igen efter typ tre år hos Cederins. Känner att jag inte har tid eller ork att åka 2,5 mil tur och retur varje dag, så det blir nog bäst så här även om det är lite motvilligt att lämna ett så fint ställe.
Nu blir det sängen, måste ladda inför bowlingen med klassen imorgon, ska spöa skiten ur dom med mina knep som bowling master EP har lärt mig!
PUSS
/ - Kajsa

Kommentarer
Postat av: emma

såklaaart du gör, jag hejar på dig där bortifrån norway! <3

2009-12-14 @ 00:38:48
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Helena

Vi kommer sakna er! <3

2009-12-14 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0