En eftermiddag i stallet.

Kort skoldag idag med ett oförberett prov i engelska. Gick nog inte så bra, har så svårt för saker jag inte får träna på i engelskan. Åkte till stallet sen och spenderade hela eftermiddagen där. Började rensa bland alla mina saker, kom underfund med att jag har en hel del saker som jag inte ens använder. Slängde ganska mycket gammal skit som aldrig används. Smörjade även iordning all utrustning och tvättade lite selunderlägg. Bäst att ha lite ordning på grejerna nu när vi ska flytta.
Prövade även att släppa ihop M&L idag, gick oväntat bra. Lite skrik men annars helt lungt tills jag skulle ta in dom. Då fick L en spark av storebror, han ville ha maten i fred.
Imorgon är det skola, sista dagen och det känns UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Borde gå och lägga mig eftersom jag alltid försover mig en liten kvart varje dag, har dock inte missat bussen en enda dag. Rätt så tur det lovar jag er!
Take Care
/ - Kajsa



Hermanos! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0