Flyttat!

Jag är fast i mitt rum, får inte gå ut för de slår in julklappar som inte jag får se dock tror jag inte de är till mig utan till hästarna. På tal om dom så var det ju flyttdag igår. Det gick bra, vi fick med oss nästan alla grejer ner och det utlovade gråtkalaset uteblev, kanske bara en liten tår kom det.
 De verkar trivas väldigt bra i stallet, det förstår jag för det är verkligen superfint och praktiskt. Sen är väl inte hagarna det mest imponerande de har skådat med de ville inte in idag när jag skulle hämta dom, vilket jag ser som positivt. L fick skor med brodd och snösulor idag, så nu är han utrustad för vintern. M fick tyvärr inga skor utan är numera barfota, skräll min hovslagare säger jag bara. Dags att byta kanske? L skötte sig jätte bra idag och det var faktiskt inga ben i luften alls, kan bero på den lilla sprutan han fick av tanten från djursjukhuset. 
Packade upp det mesta av mina saker idag, men allt får inte plats riktigt, hmmm slänga vore en bra idé? 
Rebecca och lilla Totte hälsade på oss en stund på eftermiddagen, trevligt trevligt.

Igår var det lilla julafton. Först bytte jag och Helena. Fick fem jätte söta armband i olika färger. Användes redan första dagen när jag åkte iväg till nästa tomte nämligen Emma. Av henne fick jag duntofflor. Skitbra! Använddes också första dagen då jag missade sista bussen hem och fick gå. Mina fötter var som fiskpinnar när jag var hemma vid ett inatt så då åkte dom på direkt!
Nu ska jag ta igen lite serier på tv:n som jag har missat.
Imorgon är det julafton och julstämningen är väl inte på topp direkt men den kanske kommer under natten.
Puss & Kram skumbanan.
/ - Kajsa


Muzze gilla sin nya box!

Limerick med sin transportmössa, innte jätte nöjd direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0