JUL 2009.

Så var julafton över för det här året. Stämningen var väl inte på topp direkt. Lunch och julklappsutdelning hemma först med David och hans familj. Sen åkte vi till farmor & farfar och firade där på kvällen med faster och hennes familj. Sista julen hos farmor och farfar eftersom att de flyttar till våren, lite sorligt var det allt.
I julklapp fick jag en jättesöt kofta från Bondelid, en klocka, en säkerhetsväst anpassad till kuskar, nytt duntäcke+kudde, presentkort, biokort och pengar med mera. Jag hade nog varit snällast i hela släkten iår för jag fick mest paket av alla!
Hästarna fick också många paket, grimmor, täcken och godis. Grimmorna och Limericks täcka ska nog tyvärr bytas ;) Har vart där på idag och igår, har bara gjort iordning lite fort båda dagarna men imorgon ska jag och Emma köra ihop. Får se vad Limerick tycker om ny träningskompis och ny bana, hoppas på positiv effekt iaf.
Nu blir det snart sängen, julen tar hårt på mig och jag ska upp tidigt imorgon för att hinna klart i stallet innan jag och pappi ska på hockeyn, vill ju inte missa när de hissar upp rödtottens tröja i taket!
Puss på er och ha en fortsatt bra jul ♥
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0