Körning&hockey

Jag är helt slut efter denna dag! Började med att jag steg upp tidigt för att hinna iväg till hästarna. Skulle ta bussen, var tvungen att byta efter halva vägen, men tror ni då den andra bussen kommer? Nej självklart har jag lyckats titta fel så den andra bussen började inte gå förens en timme senare. Jippie då blev det till att gå i snöstormen.
Körde L ihop med Emma och Rain, gick bra L va ganska pigg, beror troligtvis på den nya miljön som han inte är van att träna i. Fixade klart där innan jag åkte hem, duschade och åt innan jag skulle iväg på hockey. Hann även bort till stallet för att ta in pojkarna också. Färjestad förlorade, och matchen var allmänt dryg och dålig (som vanligt alltså) Enda roliga var när de hissade Jönssons tröja innan matchen, kommer ihåg när vi var små och han bjöd på morotskaka på ridskolan, lite komiskt att han själv ser ut som en morot :)
Nu ska jag lägga mig och inviga det nya duntäcket jag fick i julklapp. Imorgon blir det nog stan med mamma ett tag, kommer inte kunna köpa något eftersom att jag är pank, hoppas på en generös mamma.
Ha det!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0