Livet från den ljusa sidan.

Det går bra nu kompis, det går bra nu! FAKTISKT! Geografin börjar sätta sig, eftersom det bara var instuderingsfrågor man skulle kunna och jag fick ett halvt poäng från alla rätt på samhällen.
"- Oj, gör det något om jag var ett poäng ifrån?" Nej Emma det går bra, du klarar dig ändå. Sorry men Kerstin började nog fundera på om du var galen eller nåt.
Hade även en trevlig diskussion med en annan person i klassen på samlektionen. Han lever typ i drömmarnas värld, enligt mig, och tror att allt löser sig bara för att man får ett fint namn på en skola i sitt cv. Jag har lärt mig att livet är svårare än så!
Har även lärt mig att man ska ta saker i rätt ordning, och det har jag faktiskt gjort den här gången, fast nu är det de jobbiga bitar kvar att fixa men det måste göras för min egen skull, det vet jag.
Borde sova, men är inte trött, ja inte nu iallafall fast varje morgon är en plåga att dra sig ur sängen. Brukar sova en extra kvart och resultatet är snabb sminkning och uppsättning av håret (som imorgon ska få en välbehövlig snaggning)
Take care ♥
/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0