Lyckad bowling?

Min hjärna har nog tagit jullov redan, bra eller dåligt vet jag inte orkar inte ens bry mig om skiten. För skit är var det är, ingen lyckad skoldag resultatmässigt direkt. Dåligt betyg på biologiprovet och idrottsläraren tyckte jag var bedrövlig på bowlingen. Okej kanske inte var min bästa omgång direkt men Ska man säga så som lärare egentligen?
Till min stora glädje kunde jag inte göra spanskaprovet på onsdag, hade kunnat få göra det på torsdag men då måste jag plugga vilket inte jag inte är så motiverad till så det får ligga där och vänta tills efter lovet.
Lite mindre roligt är att mina paljettights och tröjan jag köpte till nyår inte passade, allt för förstort plus att tightsen var extremt obekväma. Så nu gäller det att hitta nya, av erfarenhet vet jag att det inte är det lättaste.
Muzze hittade en ny godsak idag; CLEMENTIN han testa för första gången idag, han smackade länge och väl och såg rätt nöjd ut.
Nej nu måste jag duscha!
/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0