Måndag.

Julafton börjar närma sig jädrigt fort känns det som. Imorgon öppnas nog de första julklapparna hoppas jag iaf, för då ska nämligen jag och Helena byta samt jag och Emma. Det kommer bli fint de.
Har vart barnvakt idag hos Alva och Albin. Lek och bus hela dagen vilket gör att man är rätt död nu. Alva har ritat varsin teckning åt Muzze och Limerick som de ska ha på sina boxdörrar har jag lovat. Finaste boxarna i stallet kommer de garanterat få!
Pappa hämtade mig sen. Vi packade ner mina grejer i stallet och körde även ner det mesta redan idag, då det hade blivit väldigt trångt imorgon annars. Så nu är det i stort sett bara hästarna, några täcken och borstlådan som är kvar.
Erbjudanden om Branäs på sportlovet dök upp under kvällen, vi får se hur det blir med de planerna. Skidor är ju inte min bästa grej direkt!
Nu ska jag sova, ingen lång sovmorgon imorgon inte!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0