Måndag

Har nu under kvällen konstaterat att geografi är det tråkigaste ämnet i hela världen, coroliaskraften & ökenklimat är inte direkt mina favoriter så därför jag som jag brukar nu förtiden; pluggar i sista sekunden. Jag tänker bara jag klarar mig alltid ändå (och så blir det nästan alltid också) Gjorde likadant med biologin och med lite chansningar och tur kan det bli ett riktigt bra resultat.
Dålig idrottslärare har vi också, idag tyckte han att jag skulle springa på löpbandet. Nej tack sa jag och förklarade att jag varit (döds)sjuk i en vecka, då blev han sur och muttrade något. Gubbgrinig i bött är han!
M & L hade satsat på lerinpackning av ben och mage idag, väldigt snygga båda två.
Känner mig aningen stressad över att ingen julklapp ännu är inhandlad, jag som alltid brukar vara klar i tid. Fast på onsdag ska jag på stan en sväng innan jag ska klippa mig och då kan det nog bli några om jag har tur.
Nu ska jag nog gosa ner mig i sängen med min gosekisse och kanske tvinga mig igenom kapitelet i geografiboken.
puss!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0