Min pappi är bäst!

Jag ser ljuset som Skorpan i bröderna lejonhjärta säger. För nu börjar allt se lite bättre ut med mina sjukdomar. Har känt mig väldigt mycket piggare idag, trots att morgon började dåligt med hostattacker och fastklistrade variga ögon. Är fortfarande typ döv på det sjuka örat, övriga familjen tyckte volymen på tv:n var lite för hög på desperate housewifes förut. Imorgon tänker jag följa med till hästarna tror jag, saknar att få gosa och fixa hos dom. L:s vinterträning började ju inte så bra, han får väl ta igen det när jag är frisk.

Måste bara hylla min pappa lite också. För denna vecka jag har varit sjuk har han varje dag åkt upp till Muzze och Ludde och gjort iordning där. Han bryr sig inte om han kommer hem sent på kvällarna och han klagar inte, för man sviker ju inte sina kompisar brukar han säga. Det betyder väldigt mycket för mig, för då vet jag att han alltid finns där om jag inte har möjlighet att åka dit ♥
Släppte en liten bomb när vi satt och åt förut, har funderat på det ganska länge nu och det känns som det kommer bli bäst för nästan alla om det blir så. Ska tänka på det ett tag till och kolla upp grejen innnan jag bestämmer mig helt!
Ha det bra!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0