Söndag, och jag är tillbaka

Just nu har det blivit väldigt lite bloggande och den hemska sanningen är att jag skiter i det. För livet har gått in i en sån där jobbig period tror jag, då allt känns meningslöst och tråkigt. För mycket plugg som jag bara inte orkar ta tag i och massa jobbiga idéer jag får för mig hela tiden. Men nu ska jag ta tag i det igen och sluta tycka synd om mig själv!
Idag har jag vart i stallet nästan hela dagen, det var ett tag sen nu. Körde Limerick, backträning blev det och han tyckte nog jag var lite för hård emot honom men ska han bli bäst så ska han vara vältränad! Han var dock rätt piggelin vilket uppskattas.
Väl hemma igen har det blivit biologi plugg i fyra timmar, jippie. Hur dum får man vara som väljer biologi? Det är sjukt tråkigt, men egentligen kan jag det eftersom mesta dels är repition från tidigare år. Imorgon är det prov, jag ska inte säga att jag kommer få IG för det får jag aldrig men det kommer nog inte bli ett resultat som går till historien som det bästa iaf.

Har lite saker att ta tag i till veckan, plugg och lite fix till hästarna, bland annat nya skor till båda två.
Nu ska jag plugga lite till innan jag ska sova och drömma fina drömmar om storhäst löp på solvalla.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0