Söndag.

Snart är det natt och jag borde sova, men eftersom det är lov kan jag göra det imorgon. Har vart på Bergvik idag med syster. Vi köpte julklapp till mig :) Den blev bra så nu är jag garanterad en bra julklapp iaf! Köpte även lite till mig själv, en tröja från Mq och vantor & lite smycken på H&M. Där höll vi på att bli helt galna av alla röda lappar som fanns överallt. Affärerna kan verkligen lura folk genom att sätta små röda lappar på allt.

Stallet sen, L är lite lagom nöjd med sin nya granne. Han skriker på honom lite väl ofta tror jag han tycker. Annars var det bra med dom, genomförde en tredje operation på Muzze där det har spruckit lite vid hoven. Nu är jag expert på det! På tisdag flyttar vi..... Ujuj har en känsla av att jag kommer grina sönder mellan Molkom - Färjestad.
Imorgon startar Piercing på Färjestad, vill nog åka dit men jag får se. Ska kanske besöka Alva och Albin också.
Just det igår var jag ju barnvakt åt Samuel och Herman. Vilka godingar. Herman hade lärt sig säga Kajsa så det fick jag höra ett par gånger innan han skulle sova. Samuel ville gå och lägga sig innan Robinson var slut så då hade jag hela kvällen att underhålla mig själv. Skulle se Flickan som lekte med elden, smart val där. Efter ett tag hörs ett brak och Samuel kommer ur sitt rum, fast han är inte vaken utan går i sömnen. Hjälp vad läskigt ska jag lova, efter typ fem minuter av irrande överallt i huset så gick han och la sig igen. Men då var jag rätt uppskrämd och vågade inte titta mer på filmen så då fick det bli Vi hade iallafall tur med vädret igen, lite mer lättsamt :D
Måste nog ändå sova nu!
PUSS
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0