1 Februari

Hejsan :) Bara för att jag skrev i mitt inlägg igår att jag inte kan sova längre än till tio drog jag till och vaknade halv tolv idag. Så himla underbart skönt att vakna helt utsövd :D
Pappa följde med till hästarna och blev kvar det, skulle göra iordning till helenas hästar också men det hade Stina redan gjort, snäll som hon är. Iaf skulle båda hästarna tränas idag och kors i taket men pappa körde Limerick. Han har aldrig kört själv förut bara åkt med mig, men Limerick är ju alltid så snäll och väluppfostrad och pappa är ju inte helt bakom flötet. Först va han riktigt kaxig men sen blev det andra bullar när han verkligen köra själv, men det gick väldigt bra ändå. Limerick fick ju ta tugnvagnen och pappa i, så det var väl inte det mest optimala för hans del, men pappa var nöjd med honom efteråt iaf. Muzze fick bara jogga på i Limericks tempo, eftersom pappa inte ville köra så för men han var ganska pigg och glad och det är huvudsaken men den humörsbetonade gubben :D
När jag kom hem gick jag ut med lillkatten i band och städade i kaninburen, sen blev det fortsatt städning i mitt rum. Välbehövligt kan man säga och sen gjorde jag klar nästan alla instuderingsfrågorna till "miniprovet", som inte kommer bli ett miniprov. Skönt att få undan lite innan den nya veckan börjar :) Ska äta lite kvällsmat nu, pappa har lagat så vi får se vad det blir för delikat. Tror jag ska kolla på beck filmen ikväll också.

Ha en bra söndagskväll!

/ - Kajsa


                                           

Kommentarer
Postat av: emma p.

ditt rum är aaas fint!!:D

2009-02-01 @ 21:53:19
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: kajsa

Man tackar, det var inte så nice innan :D

2009-02-02 @ 22:46:03
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0